måndag 2 juli 2007

Att jag aldrig lär mig!

Japp, jag har gjort det igen. Jag är verkligen hopplös. Att jag aldrig lär mig att öronhålen växer igen om man inte använder öronhängen på ett halvår (okej nu drog jag kanske till lite i överkant, men tre månader i alla fall). Det är alltid samma visa, varje gång jag ska vara lite extra fin (händer uppenbarligen inte särskillt ofta alltså...) och använda öronhängen inträffar detta, hålen har växt igen och jag måste utstå både smärta och några droppar blod för att kunna använda mina kära öronhängen igen. Men, men, jag får i sanning skylla mig själv. Tack och lov var det i alla fall bara ett av hålen som hade växt igen denna gången så jag blev förskonad från halva smärtan.
Annledningen till att jag ska vara extra fin är att jag ska på bröllop på lördag. Jag har två par öronhängen att välja på. Det ena paret passar bättre till outfitten än det andra. Det är självklart dem jag vill ha. De är i trä. Man sätter i dem med en träpinne. Aj. Aj. AJ! Det är alltså dom jag hade tänkt ha på bröllopet... dream on Denise!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TRÄPINNE!!! det låter som värsta såna där jättegrejerna som de har i afrika där hålet är större än örat ju... och ÖRONhängen???? när började det heta annat än ÖRhängen? Fast jag har ju inte använt såna där på väldigt länge (hål kan ju som sagt växa igen...) så det kanske ändrade sig nån gång efter att stenåldern tog slut, vad vet jag ;-)

Kramis

Anonym sa...

ja jag vet att det heter örhänge men jag blev lixom lite konfys när jag skrev och tänkte att man kanske skriver öronhänge??? Men det gör man alltså inte då. Ska genast sluta med denna fason. Lovar!

Anonym sa...

Det heter visst öronhänge!! Bra denise!! Bra ämne att skriva om.. undra vem som gav dig inspiration. Ibland får man såna snilleblixtar sent på nätterna!! Kram kram