fredag 29 juni 2007

Min nya muskel!

Mina arma armar! Det har blivit lite väl mycket träning för de stackarna denna veckan. Eller, kanske inte egentligen... det är väl snarare så att det var ett tag sen jag tränade såpass här mycket sisst. Har slarvat lite de senaste veckorna får jag erkänna och nu känns det en aning, MEN som belöning har jag fått en alldeles sprillans ny muskel!!! Det ni!
Ja, ja, okej, den har väl kanske suttit där hela mitt liv men man har inte kunnat skönja den förrens nu. Den sitter lixom på baksidan av armen mellan axeln och biceps och heter enligt min kära mor sjukgymnasten Deltoideus. Undrar just hur ofta jag måste träna för att inte min nyfunna vän ska ta sitt pick och pack och flytta iväg igen...?
Jag går stolt omkring och visar upp min Deltoideus för familj, vänner och bekanta, det konstiga är att ingen annan tycker att han (hoppsan, nu blev muskeln i min feminina kropp helt plötsligt maskulin) är så märkligt fantastisk som jag tycker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har minsann inte fått se honom - henne eller vad den nu ska benämnas. Kom genast hit och visa. Jag lovar att ahhh:a och ohhhhh:a :-)

Kramis