tisdag 26 juni 2007

Kvällsmat

Nu har jag ätit så min mage står i arton hörn, minst! Men vad annat kan man göra när mor har bakat bröd? Om det är något jag inte kan motstå är det mammas nybakta bröd. Och i sällskap med te, trevligt sällskap och Morden i Midsummer kan man uppenbarligen äta hur mycket som helst! Nu har alltså midsommar mördarna börjad härja igen, det är ett smärre under att det fortfarande finns folk att ta död på i den där byn... De måste föröka sig som kaniner och växa upp ovanligt snabbt, undra just hur det går till... Hmm, tål att kluras på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, det är ju ingen by... mer som ett... landskap... eller nåt... Men det är ändå fantastiskt att det är några som lever fortfarande...

/kermit

Tbird sa...

Ja, många lik blir det, hej för resten, stilig blogg du skaffat dig... MM var inte så bra igår tyckte jag, alldelles för uppenbart att strypa någon med ett hundkoppel när man har en kennel, DÅLIGT, som Elia skulle sagt :-)

/T

Anonym sa...

Aj, aj.. inte äta så mycket. Tänk på att bli fit inför beach 2007. Va fina foton du lägger in på din fina blogg. Fint helt enkelt.

/jag