fredag 10 augusti 2007

En dag att bli kär på...

Igår var en mycket trivsam dag. Först och främst var jag ledig, hela dagen! Solen sken med sin närvaro. Jag och mor min solade och badade vid havet. Tvättade håret i sjön på vägen hem, det är sommarvarning på att tvätta håret i sjön! Sedan åkte jag till Borås. Fikade med Desirée, Tobias och barnen. Lyssnade på Bo Kaspers Orkester. Njöt och fotade lite. Lyckades tillslut få en riktigt bra plats! Hittade sedan en mor och en far bland allt folk och blev således bjuden på tapas!!! Det tackar man inte nej till...
Sedan åkte jag hem i mörkret. Ylade i bilen (det är det som är det fina med att vara ensam i en bil, man kan sjunga precis hur högt, falskt, och mycket som man vill utan att behöva bli generad eller genera någon annan). Strosade omkring lite hemma och gjorde inget särskillt. Gick och lade mig och sov alldeles förträffligt gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken underbar dag du hade!! Vad skönt! Hade så gärna velat vara med men plikten kallade du vet..Kram å kram

Anonym sa...

Sygga bilder. Du är ju riktigt duktig på att fota.

MOLLES BLOGG sa...

Fina foton! Det där med att skråla i bilen, det känner jag igen*ler*

Anonym sa...

var tvungen att gå tillbaks hit och kommentera... ja! snygga bilder - visa fler!!!