söndag 27 april 2008

Sömnpiller

Min kära syster har träget bett mig om att jag ska visa alla mina foton från Australien och Nya Zeeland. Jag har starkt avrått från detta då det finns en hel del sådana och jag själv blir smått uttråkad av att glo på dem.
Men hon e enveten den där syrran så till slut fick hon som hon ville i alla fall.
Kvällen börjades med intag av fantastiskt god hemmagjord pizza och sedan bänkade vi oss framför syrrans oförskämmt fläskiga tv för att beskåda ett ansenligt antal foton (detta trotts att jag på underliga vis har blivit av med några hundratal... surt sa räven).
Jag började glatt visa mina bilder, rätt kul faktiskt att se dem så enormt stora. Efter 15 minuter vänder jag mig om... vem ligger inte och snusar rofyllt i soffan om inte min kära syster??!!
Vad var det jag sa????
Ha!
Men jag har fått höra nu på efterhand att det inte var mina foton som var tråkiga. Nej, det var den hemgjorda pizzan som slog till...

Melbourne in nighttime

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var då till och schekinera en, som mamma skulle sagt (men hur stavas schekinera?) Jag tittade säkert i MINST 17 minuter och som sagt... allt var pizzans fel!

Pusspåpannan

Evelina sa...

Todelooo! Nu får det väl änå vara färdigläst om mina problem med att hålla mig vaken eller?! Nyheter... nu!