måndag 21 april 2008

Jag önskar mig:

  • Ett köksbord
  • En skylltdocka
  • Min kondition tillbaka
  • Speglar
  • Smyckeställsträd från IKEA
  • Kökslampa
  • Soffa
  • Flygbiljett till melburne and back
  • Studierådgivning
  • Glas i mina nya glasögonbågar
  • Blommor
  • Ett tidigare inflyttningsdatum
  • Ett månadskort på nått ställe där man kan träna
  • En rutig skjorta
  • En kattunge
  • En Grand Danoise, Ridgeback eller Dobberman
  • Handkräm
Ja. Ack, ack, det är mycket man vill ha... tur att det är mycket man klarar sig utan också...
Jag menar, handkräm kanske är lite överskattat. Eller, hmmm, egentligen inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

... och jag önskar dig - allt du vill ha och lite mer därtill:) Handkräm är väl nödvändiga grejer. Du har ju en moster som är proffs på att kränga liknande produkter, där kanske du kan tigga till dig en liten tub, vem vet? Puss och kram på dig din lilla drömmerska;)
/Des

Evelina sa...

Jag önskar mig att du ska skriva ett nytt inlägg så jag får något roligt att läsa. :-)