onsdag 12 september 2007

På det sjätte smäller det...

Jepp så ligger det till. Den 6 oktober flyger flickebarnet till Australien för att lära sig dricka öl. Ni som trodde något annat hade... rätt. Men, men det verkar som jag borde göra ett ärligt försök, varför skulle annars halva min reseguide handla om just öl??? Återstår att se hur det går...
Jag insåg idag att jag ska åka ganska så snart, någon kolega påpekade detta och det var som om blixten slog ner i huvudet på mig. HJÄLP! Sen försvann blixten och jag har nu återgått till mitt normala förträngningsläge. Men blixten har börjat slå ner med jämna mellanrum på sista tiden så vi får hoppas att det tar eld snart (jag försökte måla upp en talande liten bild här, jag hoppas att det gick fram och att ni inte tror att jag har fått i mig nått...olämpligt).
Jag känner ändå att jag har kommit ett steg längre fram i mina förberedelser. Jag har nämligen äntligen inhandlat en ryggsäck. När jag kikade in i den insåg jag dock att jag kommer få problem...

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Åh, vilken underbar resa du har framför dig.
Detta land måste ju tillhöra ett av världens bästa!!

Anonym sa...

HAHAHA!! NU fattar jag den vitsiga rubriken. Ursäkta en väldigt trög vän. Du behöver inte oroa dig. vi kommer ha det alldeles förskräckligt bra. Med inte så värst mycket öl..